Is het scoutinggebouw in onze periode nog beschikbaar?
Voor de beschikbaarheid van het scoutinggebouw kunt u kijken in de verhuuragenda op het verhuursysteem van Scouting Nederland: RESERVERINGEN/BESCHIKBAARHEID.

Hoe maak ik een reservering?
Reserveren is alleen mogelijk via het verhuursysteem van Scouting Nederland: RESERVERINGEN/BESCHIKBAARHEID.

Zijn er bedden aanwezig in het scoutinggebouw?
Nee, er zijn geen bedden aanwezig in het gebouw.

Is het mogelijk het scoutinggebouw te komen bekijken voor ik reserveer?
Op onze website staan een filmpje en beeldmateriaal welke een goede indruk geven over ons gebouw. Het is enkel mogelijk het gebouw te bezichtigen in overleg met de verhuurcommissie en wel op een vrijdagavond tussen 19:00 en 21:30 uur.

Vanaf welk tijdstip is het mogelijk bij weekendhuur te arriveren?
Onze eigen clubtijden zijn op vrijdagavond tot 21.00/21.30 uur, onze eigen groepen zijn dan aanwezig in het gebouw/op het terrein. Daarom is het pas mogelijk om na 21:30 uur te arriveren. In overleg is het soms ook mogelijk om eerder te arriveren. Neem hiervoor contact op met onze verhuurcommissie. Tijdens schoolvakanties hebben wij geen club en is het gebouw eerder beschikbaar.

Is het mogelijk een feest te organiseren in het scoutinggebouw?
Helaas is het niet mogelijk een feest te organiseren in ons scoutinggebouw. Wij verhuren enkel aan jeugdgerelateerde verenigingen, zoals: scoutingverenigingen, voetbalverenigingen, basisscholen, etc. Studentenverenigingen zijn dan ook niet welkom.

Is het mogelijk een optie te nemen op het scoutinggebouw?
Bij gebleken interesse is het mogelijk de verhuuraanvraag in optie te nemen. Mocht er echter een andere aanvraag komen voor dezelfde periode, dan kunnen wij de beschikbaarheid niet garanderen. Mocht er een aanvraag komen in de periode welke u in optie heeft, dan zullen wij u hierover contacteren. Een verhuuraanvraag is pas definitief nadat de 1e betaling is voldaan.

Is er draadloos internet (WiFi) aanwezig in het gebouw?
Ja, er is een draadloos internetverbinding aanwezig in het gebouw.

Is er keukengerei aanwezig in het gebouw?
Ja, er is ruim voldoende keukengerei aanwezig in het gebouw. Er zijn er potten en pannen, servies, bestek etc. beschikbaar voor personen.

Mogen wij ons afval achter laten na de huurperiode?
Na afloop van de huurperiode kunnen (goed afgesloten) vuilniszakken in de container worden gedeponeerd. Wij berekenen 2,50 euro per gebruikte afvalzak.