Scouts

Ben jij tussen de 11 en 15 jaar en heb je zin in actie?
Meld je dan aan en beleef uitdagende avonturen bij de scouts en beleef hier samen met je nieuwe vrienden supergave dingen.
Leer zeilen, ga op zomer- kamp, kook op je eigen kampvuurtje en ontdek de wereld om je heen!

Met ingang van het seizoen 2018-2019 is er één scoutsgroep en geen onderverdeling meer in junior en senior scouts.

Een enthousiast stafteam laat de scouts een onvergetelijk avontuur beleven op de vrijdagavond van 19 uur tot 21 uur.

Het thema dat centraal staat bij deze groep is de ‘ontdekkingsreis’. De scouts zijn relatief zelfstandig en leren samen werken met anderen in de groep.

Zo wordt de scout voorbereid op de volgende speltak waarin hij of zij zelf activiteiten gaat organiseren.

De scoutsstaf is te bereiken op het mailadres scouts@scoutingbunde.nl