Koningsspelen met fietstocht Bunde

Beste kinderen, ouders, opa’s en oma’s van Bunde en omstreken,

Zaterdag 27 april is het Koningsdag en op deze dag organiseert scouting Bunde de Koningspelen voor alle kinderen in het dorp en omstreken. De dag zal beginnen met een fietstocht die vertrekt vanaf de Pastoorslaan (vanaf het deel tussen basisschool Franciscus en OBS de Bundeling). Om 10:00 uur zullen we hier vertrekken richting het scouting gebouw in Bunde (Heiveld, Kloosterweg 55). Hier vindt de opening plaats onder begeleiding van Harmonie St. Agnes. Vervolgens zijn er verschillende leuke spellen te doen zoals zaklopen en boogschieten, de rest blijft nog even een verrassing. Heb je alle spelletjes gedaan en is je stempelkaart vol? Dan krijg je iets lekkers. Ook is er een beloning voor degene met de mooist versierde fiets. Dus haal de ballonnen en het crêpepapier maar uit de kast en maak je mooiste creatie.

De spellen zijn om 14:00 uur afgelopen.

Wij hebben er heel veel zin in en hopen jullie allemaal te zien op Koningsdag 2024 tijdens de tocht en op het terrein van scouting Bunde (Heiveld, Kloosterweg 55)!

Groeten,

De organisatie van de Koningsdag spelen