Verhuur

Verhuur algemeen

Scouting Bunde beschikt over een goed onderhouden accommodatie met een mooi, ruim buitenterrein. Sinds 2017 beschikken wij over een nieuwe, zeer ruime theaterkuil. Het scoutinggebouw / de blokhut is in trek bij verschillende groepen en verenigingen uit zowel binnen-als buitenland.

Gebouw / blokhut

De capaciteit van het scoutinggebouw is tot 70 personen en heeft voor de verhuur de volgende ruimten ter beschikking:

• Begane grond
    • Zaal: 10 x 8 m.
    • Sanitairgroep bestaande uit: 2 toiletten, 2 douches, 2 groepswasbakken en 1 invalidetoilet + douche.
    • Keuken met 1 groot vijfpits gastoestel, ruime oven, 1 koelkast zonder vriesvak, 1 diepvries en natuurlijk warm en koud water.
  •  1e etage
    • 3 ruimtes van 10 x 5 m.
    • Sanitairgroep bestaande uit: 2 toiletten en 1 groepswasbak.
  • Overige informatie:
    • Er is voldoende keukenmateriaal aanwezig, zoals potten en pannen, borden, bestek, etc.
    • Poetsmaterialen zijn in beperkte mate aanwezig (borstels, trekkers, dweilen, emmers, blik en veger).
    • Het scoutinggebouw is voorzien van centrale verwarming en een ontruimingsinstallatie.
    • Het gebouw is voorzien van een draadloos internetverbinding (wifi).
    • Het gebouw is omringd door een omsloten buitenterrein van 4.000 m2, wat bestaat uit een met struiken en bossen begroeid deel, maar ook uit een (sport)veld.
    • Wij verhuren alleen aan jeugdgerelateerde verenigingen.

Buitenterrein

Het buitenterrein van het gebouw maakt dit tot een unieke locatie: een omsloten buitenterrein van 4.000 m2, wat bestaat uit een met struiken en bossen begroeid deel, maar ook uit een sportveld. Er is een kampvuurplek met een grote vuurplaats en voldoende zitplaatsen.

Ligging en omgeving

De ligging van het scoutinggebouw is aan de rand van het dorp Bunde, tussen de andere verenigingsterreinen in. De afstand van het gebouw naar het bos is slechts 400 m en naar het bekende Bunderbos 800 m. Het dorp Bunde beschikt over diverse nuttige faciliteiten als supermarkt, frituur, bakker en treinstation. Bunde ligt in Limburg nabij Valkenburg a/d Geul en Maastricht. Zowel Valkenburg a/d Geul als Maastricht zijn binnen 5 minuten te bereiken.

Voor avontuurlijke en uitdagende activiteiten heeft No Limits Sports aangepaste programma’s beschikbaar, speciaal voor deze doelgroepen.

Reserveren / huren

Wilt u weten of het gebouw in de gewenste periode beschikbaar is of wilt u een reservering plaatsen, klik dan op RESERVERINGEN/BESCHIKBAARHEID. U wordt dan automatisch doorverwezen naar onze accomodatiegids bij Scouting Nederland.

Heeft u nog vragen? Kijk dan eens bij Veel gestelde vragen. Staat uw vraag hier niet bij, neem dan contact met onze verhuurcommissie (verhuurscoutingbunde@gmail.com).

Foto’s van het scoutinggebouw / de blokhut:

Impressie film Blokhut